Det är vår nu!

Nänujävlar!
Är Februari nån jävla depressionsmånad, eller!?

ÄNDRING!

Födelsedagen kom, även fast jag inte ville.
Nu är den förbi o det finns ingenting jag kan göra åt saken.

Snart är det vår, det vet jag, för jag såg en motorcykel i Fredags.
Och om det är vår, då MÅSTE man le. :D


Snart kommer alla fina bilar komma ut ur sina gömmor, fina fälgar åker på bilarna istället för trötta plåtisar.

Jag ska köpa mig en finfin bil, o åka på roadtrip.

Funderar såhär, att jag känner ju folk typ runt om i landet, man kanske skulle ta o dra iväg o hälsa på några av dom.
Stanna några dagar o sen dra vidare till nästa ställe.

FAN SÅ KUL!



Positiva 24-åringen här!


Nu blir ni la glada allihopa som tjatar att jag ska skriva. ;)



Puss på er, mina fina! <3

Permalink Jag svamlar. Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maggan

Woho! Hon skreeereeev! Nu är ja glad :-D



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback