...

Livet leker, och jag mår förbannat bra.
Tänk att det gick så lätt när man väl kom på och släppte personer som inte förtjänar min energi..
 
Längtar så in i helvete till 7:e Februari, då åker ju jag, Malin, Jonna och Sofie på partykryssen.
Aaaawiiie!
Ska försöka att inte göra en repris på förra gången bara.
O skulle vara kul om man kanske inte missar helt att man är i Riga.. Hahaha.
Känns som att tiden kommer gå förbannat sakta nu, men hoppas inte det.. :)
 
Förhoppningsvis får jag träffa finaste P på båten också, han jag skrev om i senaste inlägget.
 
 
Jaa, annars har jag spenderat några dagar i Söderköping hos min finaste Fija och Isak..
I Fredags hade vi myskväll med ansiktsmask och hårinpackning.
Gjorde en egen ansiktsmask först, men båda 2 höll på att kräkas av den, så det gick inte så bra kan man säga. :P Haha.
Sen blev det att kolla på Sunes Jul.. Vi skrattade så vi tjöt åt avsnittet "Julbordet".
 
Nu är jag hemma iaf, sitter i soffan och håller på att frysa ihjäl.
Sjukt jävla kallt i den här lägenheten asså. :(
Inte okej, men men, myskläder, täcken och kuddar är ju inte heller helt fel.. :)
 
På Lördag blir det nog Arkösund och Lanternan, tror jag.
Huttez spelar, och det brukar ju vara kul. :)
Juldagen är det Louis de Geer som gäller.
Nyår har jag ingen aning. Känns som det blir alldeles för mycket fest asså..
Skriver som Maggan, Januari får nog bli en lugn månad, om inte hon ska firas nåt. :)
 
Naaae, låt det gå fort till kryssningen!
 
Får se om det blir nån Thailandsresa för mig och Batman också, jag hoppas på det egentligen, vill inte vara hemma på min födelsedag..
Åååångest!
Fyller iofs på en Söndag iår, så känner inte sån press att jag måste firas, som jag gjorde förra året. Usch!
 
 
Nu ska jag ta mig ett bad, och sen blir det nog sova tidigt ikväll. 
Känner mig helt slut, trött, seg.
 
Puss på er! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback