...

Hej hopp!
 
Lite skrivlust infann sig, och här är jag, pensionärsJossan. :P Haha.
Har kommit in i en sån där period igen, somnar astidigt och vaknar lika tidigt.
Rätt irriterande, men jag klarar inte att hålla mig vaken på kvällarna.
Får hoppas att det går bättre ikväll..
 
Annars då, jo, kryssningen kom och gick, likaså min födelsedag.
Hade skitkul båda gångerna, men har inte ork att skriva mer än så.
 
 
25 år, äldre och visare brukar det ju heta, och det kanske stämmer.
Har fått inse rätt mycket den senaste tiden, och känner att nu räcker det fan!
Personer som ska föreställa mina närmaste vänner har visat sig inte alls stå så nära som jag trodde.
Orkar ärligt talat inte lägga ner nån mer energi på skiten nu, jag har försökt men utan resultat, resten är upp till ER.
 
En som jag har insett verkligen finns där är iaf Malin.
Tänka sig vilken fin människa hon är!
 
 
Aoo, klockan är typ halv 3, och jag ska ringa till min lilla Papi snart.
Se om han vill följa med på en liten sko-shoppar-sväng.
Skulle gjort det igår egentligen, men pensionären i mig blev för trött. :P
 
Ska se om jag kan hitta kläd-färg också, har massa gamla kläder som jag inte använder för jag inte gillar färgen på dom, tänkte färga dom svarta, då är jag säker på att jag kommer börja använda dom igen. :)
 
Ikväll vet i fasen vad som händer riktigt, antingen blir det fest, eller så blir det mysmysmys med den där jag gav mig fan på att träffa. ;) Haha. Vi får se vad som händer. :P
Imorgon är det födelsedagsfest för Krille hemma hos Dan, tänkte gå dit iaf, men får se om jag kanske blir nykter. Har blivit lite mycket fest på senaste tiden känner jag, och speciellt om det blir fest ikväll också. :P
På Söndag så lutar det åt IKEA iaf och shoppa upp presentkortet jag fick i födelsedagspresent, finns mycket fina grejer som jag är sugen på.
Ska bara se om jag kan lura med mig låtsaspapi nu när dom inte serverar köttbullar där. Haha. Det brukar vara moroten för att han ska åka dit. :P
 
 
Aha, det får la räcka för idag tror jag.
 
Pooosselikram!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

<3
finns för dig dag som natt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback