Hej Hopp!

Here I am again!
 
Funderingar som vanligt äre här hos mig, men sånt är väl både ni och jag vana vid. :P
Tänker på att det är väldigt mycket snack på vissa, men det händer ingenting.
Vi ska ses och vi ska fira min födelsedag i efterhand, men händer det då? Nae.
Bryr mig inte om att jag har fyllt år överhuvudtaget, men vill man nu ses, så visa det då.
Just nu tar jag det som att det inte är intressant och träffa mig, och nu tänker jag inte försöka mer.
Jag har försökt att vara en bra vän, frågat om vi ska ses osv, men ingenting händer.
Ingenting duger kanske?

Hur som helst så skiter jag i det.
 
 
Idag har jag haft en riktig fixar-dag igen.
Tvättat som en galning och rensat halva garderoberna.
Ligger massor kvar på sängen, och jag börjar bli förbannat trött så ska snart ta ett sista ryck och sortera igenom skiten.
Har iaf varit duktig och rensat bort nååågra saker som inte används. :P
 
 
Längtar ihjäl mig efter helgen för jag f.ö.
På Fredag ska jag på anställningsintervjun, vilket känns förbannat bra.
Jag har en sjukt bra känsla, och när jag har det så brukar det gå ganska bra.
Hoppas hoppas. :)
På Lördag ska vi ta en tripp till Karlskoga och busa på Boda Borg.
Jag, Jonas, Dan, Krille och Ida.
Får se om Malin kanske hänger med också. :)
Det kommer bli kulkulkul!
 
 
Har även planerat att träffa en viss person i helgen också, men det vet inte han om än. Hahaha.
Hoppas att planen fungerar. :D
 
 
Börjar få problem med att hålla ögonen öppna nu, så jag ska väl ta tag i klädhögen kanske.
Eller så får den åka ner på golvet tills imorgon.
Laaaatmask. :D
 
 
Pusskram.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback