...

Ett inlägg bara för att göra Maggan glad.. ;)
 
Klockan är typ 4 på natten, jag är vaken, inte trött.
Sov till 16 idag, men det får man när man är sjuk.
 
Åkte på jordens jävla förkylning efter kryssningen, på gränsen till lunginflammation.
Men sånt kanske man får räkna med när man har sommarkläder på sig i minusgrader.
Jag har iaf lärt mig en läxa nu.
Har nog aldrig varit med om värre sjukdom än det här, förutom huvudvärken då.
 
 

Iallafall, ni vet när jag bestämmer mig för nåt, och sen ser jag till att det blir så..
NU har det hänt igen.. Mohaha. Jag är så jävla bra ibland.
 
Jag tänkte på en grej för nån månad sen, tänkte att det skulle kanske vara rätt intressant om det blev så, och nu har det nästan hänt. Jag är en bit på vägen iaf. Hahaha. Fattar ni nåt?
 
Njaaa, går det som i mina tankar så kommer det här bli kalas. :D
 
 
JAG ÄLSKAR MIN VILJA OCH BESLUTSAMHET IBLAND.
 
 
Ska försöka sova lite nu.
Har mått ganska skapligt idag, och om det inte är nån försämring om några timmar så tänkte jag följa med till isen. :)
Det gäller att passa på.
 
 
Nattinatti. :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: maggan

tack ;-D
hihi och så skriver du i gåtor :-D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback