...

Hm, nu har det varit tyst här länge.. Men nu så!
 
Jag känner lite att jag sitter fast, eller inte så jävla lite faktiskt.
Jag sitter fast så in i helvete skulle jag vilja säga..
 
Jag vet precis vad jag vill, men jag ska lyckas nå dit också - på nåt sätt.
Funderar och funderar, tänk om man kunde kombinera det bästa av 2 världar.
Det är så jag känner just nu. Jag lever i 2 världar, jag vill ha lite av det bästa från båda, men det går inte, därför är jag hela fastklämd i mitten, för jag kan inte bestämma vilken väg jag vill gå..
 
Näh, pratar i gåtor, som vanligt, men ni skulle tycka att jag är knäpp om ni visste vad som rör sig i min hjärna, det är kanske lite av anledningen till att jag inte skriver längre.
Jag tror att jag kanske siktar liiite för högt, kanske går det inte att få det så som jag inbillar mig det i min hjärna.
 
Kan man sikta FÖR högt!?
 
 
Aaah, min födelsedag närmar sig med raska steg, känns det som. Snart är det jul, sen nyår och efter det går det fooort.
Jag hoppas verkligen att jag och A åker till Thailand i Januari som vi har pratat om. Isf är jag inte hemma när jag fyller år. Fyfan vad skönt det skulle vara att låtsas som det är en vanlig dag då.. Kanske skulle ge fan att säga till han vilket datum jag fyller år.
 
 
Har fått vitaminer utskrivet av min läkare nu, men jag tycker det hela känns lite långsökt.
Såhär äre, jag har brist på B9 och B12 just nu.
Men det hade jag inte när jag låg på sjukhuset, jag frågade vad det stod i journalen.. 
Därför känns det lite knas att min huvudvärk som började i Juni 2010 skulle bero på en vitaminbrist som jag har nu, men inte för 6 månader sen.. Sjukhusets anteckning i journalen är spänningshuvudvärk i kombination med lågt blodtryck, men nu var blodtrycket normalt..
 
Meeeen, eftersom jag har vitaminbrist nu så vill dom ta reda på orsaken, jag tror att jag helt enkelt inte äter tillräckligt mycket mat med dom vitaminerna i.
Men dom vill testa mig för gluten, som jag inte alls har några symptom för..
En slang ner i halsen bara för att få reda på att, som jag vet, jag inte är gluten-intolerant..
 
Bös äre med allt det där!
 
 
Har blivit jättetrött på sista tiden, klarar inte att vara vaken på kvällarna längre. Är trött när jag somnar, trött när jag vaknar, trött hela tiden.. Känner mig aldrig utvilad. Orkar ingenting. Kombinerat med huvudvärk så är inte det så optimalt.
 
Saknar mina vänner, saknar att hitta på saker som förr, men det händer aldrig längre..
Har jag gått och blivit tråkig!?
 
 
Nääh, vad jag svamlar. Ska ta och göra lite nytta här hemma istället, eller kanske fixa hallon. Fan vad jag har blivit beroende av hallon! :P
 

Permalink Jag svamlar. Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback