...

Here we go again..
 
Visste väl att allt har gått lite för bra den sista tiden, har försökt att inte tänka så, men nu visade det sig visst att jag hade rätt iaf.
Det där sjätte sinnet är inte alltid så roligt.
 
 
Är besviken, ledsen.
Samtidigt som jag blir arg och förbannad.
Det är taget ur luften, finns inte en enda sanning i det.
 
Svårt att ens läsa orden, känner samtidigt att jag är såååå dum i huvudet, jag skulle ha gjort annorlunda, men hur skulle jag kunnat veta!?
Visste väl att jag skulle ångra något, men inte trodde jag att det skulle vara det..
 
Ååååååh!
 
 
Om det ändå fanns nån sanning i det så kanske det hade varit lite lättare.
Vet ni hur mesig man känner sig när man sitter och försvarar sig mot saker som det inte finns en gnutta sanning i, men jag förstår ändå tänket..
 
Känner mig som världens idiot som ens bryr mig, jag borde ge fingret och dra, men det är tyvärr inte så lätt efter alla dessa månader..
 
Önskar att jag hade modet att skriva ut min senaste låt här, så skulle några av er förstå..
 
Ni får ursäkta att ni inte fattar ett skit nu, men jag låter bara fingrarna dansa..
 
 
 
Nu vill jag bara att det ska bli den 7:e februari, kryssningen!
Längtar efter att komma iväg lite, festa med finafina människor.
 
 
 
Promise me you´ll think of us as a time so wonderful..
Dead by April – Promise Me - 2010 Acoustic Version
 
 
 
 

Jaja, hur det än blir så går livet vidare, jag kan inte göra så mycket mera även om jag skulle vilja.
 
Blev inte så många timmars sömn den här natten, visst.
Nu ska klockan få gå snabbt, typ en timma kvar innan VC öppnar, då ska jag ringa dit, för nu får det fan vara bra.
Ska tjata till mig en tid idag, resten av dagen får nog gå åt till städning om jag orkar.
Tycker inte jag gör annat än att städa, men sen finns det ju heller inget bättre än när hemmet luktar rent.. :D
 
Nae, jag fortsätter väl med min film då.
 
Puss alla fina!
 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback