...

Heeej!
Nu vare dags att skriva en rad eller 7 igen tyckte jag.
 
Sitter här och lyssnar på Noche de sexo.
Alexandra som fick mig att tänka på den låten, och nu sitter jag här, massa minnen dyker upp från tonåren. Haha.
Minnen till tusen!
 

Jaa, idag har jag.. Nää, skriver det inte, det är hemligt, min fina Fija vet vad jag har gjort för bus iaf. Hihi.
Och viiiiilka planer hon har gjort redan kan man säga. Hahaha.
Hon är för söt, min vän.. :P<3
 
Nu ska jag snart ta och packa min väska, sen sova. :)
Imorgon blir jag hämtad av Papi rätt skapligt, så ska jag och Jonas hjälpa honom att köra lite grejer till nya lägenheten. Bara lite kartonger och så, dom tunga grejerna får flyttfirman ta sen. :)
 
Sen bär det av mot Lindö och ha lilljul med släkten. :)
Ska försöka få alla mina egna paket i paketleken iår med, tycker jag har lyckats förbannat bra med mina grejer. :P
 
Efter det ska jag till Söderköping och ha fimmys med Fija, och Sonny om han ska vara hemma.
Kanske får dom mig som nattgäst, och isf hoppas jag på att det blir lite julmarknad på Söndag. :)
Förbannat mysigt!
 
Annaaaars, jaa, jag får sms ibland som får mig att fundera och jag förstår verkligen inte vad personen i fråga vill komma fram till. Jag har försökt och försökt att få det att funka, men ingenting hände. Låt mig då snälla släppa taget istället för att få mig att tänka TÄNK OM, för tro mig, det är nåt jag är bra på. Jag kan vända och vrida på saker tills jag ser en "bra" anledning till att hoppas, när det egentligen inte finns nån sån..
 
 
I will wait, i will wait for you.
 
 
 
Nae, jag har mina förhoppningar just nu på vad framtiden ska erbjuda. Och just nu så ser jag inte den här personen som en del av dom planerna. De flesta av er kan nog räkna ut vem jag pratar om, och tänker, "det är på tiden"..
 
Men som jag och Ida pratade om för några dagar sen, om jag träffar *pip*, klarar jag av att stå emot då? Klarar jag av att hålla mig borta?
Lite osäker är jag, meeeen om mina planer som gror i huvudet går vägen så kommer det gå galant. :D
 
Pratar som vanligt i gåtor, jag vet, men såååån är jag. :D
 
 
Iiiiiiiih, tänk om man kunde hälsa på sig själv i framtiden.. Jag är så nyfiken på vad som skulle kunna hända. :D
 
 
Bäst jag går och lägger mig nu innan jag säger för mycket. :)
 
 
Gooodnatt, och förhoppningsvis dröjer det inte lika länge till förrän jag får för mig att skriva igen. ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback